Pages

9.10.12

Seram sejuk..

Assalamualaikum..

Hari ni badan tak sihat, rasa seram sejuk, sakit kepala, selsema, lenguh-lenguh badan..
Dugaan..dugaan...

Rakan sekerja bagi minuman kunyit+sireh+madu+asam jawa ni..sedap sikit tekak.

abaikan meja sepah2 tu

Harap sakit tak berpanjangan jua tak berjangkit kat anak-anak.
Aisya pagi tadi dah batuk-batuk sikit.

mata dah pinar-pinar, aku undur diri dulu huhu

14 comments

October 9, 2012 at 3:01 PM

berehat la neh
moga cepat sembuh =)

October 9, 2012 at 3:03 PM

prihatin rakan sekerja tuh...
legalah sikit...

October 9, 2012 at 4:04 PM

tang takut berjangkit dengan anak paling kite takut... harap cpt sembuh dan tidak memudaratkan ye. bykkan minum ayaq kosong

October 9, 2012 at 5:22 PM

alahai siannya qema

naknya bf kan, moga cepat sembuh ye

October 9, 2012 at 5:45 PM

take care
tp rasa ape wei air tu???

October 9, 2012 at 9:00 PM

sakit kepala? byk2kan rehat.. darah tinggi kot..?

huhuh.. klu cma, seram nk minum bancuhan air tu.. huhuh...

October 10, 2012 at 2:39 AM

alahai... tgh tak sihat ye qema. jaga diri, jgn lupa makan ubat tau.

October 10, 2012 at 4:53 PM

@cheqna tq cheq na:)

October 10, 2012 at 4:53 PM

@Qhaifa Nur ye sedap sgt air tu..

October 10, 2012 at 4:54 PM

@NM02
ye kak, dah beransur sihat ni, nasib baik anak2 kebal..TQ

October 10, 2012 at 4:54 PM

@Tina Othman ye sebab bf tu risau tuh..tq:)

October 10, 2012 at 4:55 PM

@SyaNa tq kak, weh sedap rasa dia weh cam asam boi, nanti nak beli lagi:)

October 10, 2012 at 4:56 PM

@♥ Cmª shIemª ♥ takde darah tinggi cma, tapi bila nak selsema macam2 rasa mai tu hihi..mula2 takut bila rasa sedap & nak p beli pulak:)

October 10, 2012 at 4:56 PM

@Izan Ishak tq kak..amin:)

Post a Comment

Sudi-sudilah klik ye..terima kasih